Sortimo near you

Sortimo osiguranje tereta

Profesionalno i pravno osiguranje tereta je dječja igra za Sortimo kombi regale uključujući integrirani ProSafe koncept osiguranja tereta. Više dodataka može se koristiti za pričvršćivanje dodatne transportne robe tako da budete sigurni, čak i na oštrim zavojima ili kod naglog kočenja.

Trake za vezivanje

Koristite Sortimo trake za pričvršćivanje kako biste brzo i jednostavno pričvrstili svoj teret u vozilu.

Sigurnosne mreže za teret

Upotrijebite izdržljive sigurnosne mreže za teret kako biste odvojili prtljažni prostor od vozačeve kabine kada prevozite terete koje je teško učvrstiti.

Pribor za osiguranje tereta

Osiguranje tereta postaje dječja igra s našim programom dodatne opreme.

Osiguranje tereta sa Sortimo ProSafe

Teleskopski držači za pričvršćivanje tereta:

Jednostavno učvršćivanje velikih predmeta u prtljažnom prostoru.

S teleskopskim stupovima za držanje, velika, glomazna roba može se lako i sigurno zaključati na mjestu za transport. Zahvaljujući teleskopskoj funkciji, stupovi za držanje mogu se fleksibilno koristiti i transportirati na način koji štedi prostor. Osim toga, moguće je nastaviti koristiti sigurnosne stupove prilikom promjene vozila.

ProSafe EcoSystem

Dobro osmišljeno pričvršćivanje tereta na polici iu vozilu, prikladno i za postojeće izvorne točke vezivanja.

Stalak za kombije

Krovni nosač TopSystem

Originalna točka vezivanja

Naša usluga za vas
Najvažnija pravila kao pregled!

Sva oprema za osiguranje mora biti u savršenom stanju. Kako bi se zajamčila maksimalna sigurnost, teretni prostor mora biti pometen i bez ulja u svakom trenutku.

Prilikom prijevoza plinova vozilo mora imati odgovarajuću ventilaciju (podni, krovni ili bočni otvori).

Oprema za pričvršćivanje tereta i vozilo moraju biti prikladni za prijevoz tereta. Sredstva za vezivanje moraju imati odgovarajuću nosivost (označenost naljepnicom) i moraju biti prikladna za učvršćivanje tereta. Također je potrebno uzeti u obzir dopuštenu ukupnu masu i dopušteno osovinsko opterećenje vozila.

Teret ne smije utjecati na upravljivost i stabilnost. Promjena u težištu od tereta ipak dovodi do modificiranog upravljanja vozilom. Teške terete uvijek treba smjestiti što je moguće niže u vozilu. Teret mora biti osiguran od klizanja i prevrtanja.

Odgovornost za osiguranje tereta

  • Obaveza provjere učvršćenja i raspodjele tereta prije polaska.
  • Obveza provjere i popravka učvršćenja tereta tijekom prijevoza.
  • Obaveza prilagodbe ponašanja u vožnji opterećenju.
  • Obaveza provjere učvršćenja tereta ako je netko drugi utovario vozilo.

Obveze otpremnika uključuju pravilno slaganje, slaganje, vezivanje, uklinjavanje, vezivanje i učvršćivanje tereta tako da tijekom normalnog prijevoza u svakodnevnom prometu (čak iu ekstremnim situacijama) sile koje djeluju na vozilo ne ugroze ili oštete robu, osoba ili vozila.

Siguran utovar uključuje i obvezu špeditera da osigura odgovarajuće vozilo. Ovo mora biti u stanju prevoziti teret na cesti na siguran način, uzimajući u obzir propisane dimenzije, težine i osovinska opterećenja u normalnom svakodnevnom prijevozu (uključujući i ekstremne situacije). Osim toga, špediter/izvođač je dužan osigurati utovarivačima i korisnicima vozila odgovarajuću obuku kako bi mogli pravilno utovariti vozilo i pravilno ga koristiti na cesti.

Vlasnik vozila odgovoran je za ispravnost i ispravnost svog vozila. Ovo također vrijedi za opremu s elementima za pričvršćivanje tereta (§§ 30 i 31 Njemački propisi o dopuštenju uporabe vozila u cestovnom prometu). Viši regionalni sud u Düsseldorfu odlučio je, u svojoj rezoluciji od 18/07/89, da se vlasnik općenito mora pridržavati VDI direktive 2700. To znači da vlasnik vozila također mora osigurati da je vozilo opremljeno odgovarajućim teretom -oprema za osiguranje, prikladna za teret, tako da vozač može izvršiti osiguranje tereta na temelju VDI direktive 2700. Vlasnik vozila ne smije dopustiti korištenje neprikladnih vozila.

Osnova za obvezu osiguranja tereta od strane utovarivača je § 22 njemačkih Propisa o cestovnom prometu, budući da se ne odnosi isključivo na vozača, kao što se općenito pretpostavlja. Ovdje se utovarivač smatra “rukovoditeljem zadataka utovara” i, za prijevoz opasnih tereta, “osobom koju je ovlastio utovarivač”, tj. osobom koja ima pravo samostalno donositi odluke u pogledu utovara. Osim ako ne postoji posebna pojedinačna ugovorna odredba, odgovornost nadređenog proteže se sve do uprave tvrtke. To znači da je za osiguranje tereta odgovorna uprava tvrtke osim ako odgovornost nije prenijela na podređenu osobu. Prema zakonu, obveza pričvršćivanja tereta leži na utovarivaču.