Sortimo near you

Korisni pribor
Dodaci za Sortimo kombi regale!

Raznovrsna ponuda pribora Sortimo služi kao praktična dopuna regalima za dostavna vozila i mobilnom radnom mjestu te također ostavlja profesionalni dojam na kupca.

Električni pribor

Praktični dodaci i pomoćni uređaji, poput rasvjete i invertera.

Originalni pribor

Radni stolovi, držači, pregradne police i ljestve - ovi originalni dodaci Sortimo jednostavno proširuju Sortimo rješenja mobilnosti i tako nude još više mogućnosti.

Organizacija za volanom

Praktična pomagala za uredske poslove na putu.

Originalni pribor – individualan i učinkovit

 

 

Izazov također biti u mogućnosti raditi na strukturiran način dok ste na putu je velik, ali se može odgovoriti bez ikakvih problema korištenjem originalnog Sortimo pribora. Zato što praktični dodaci kao što su radni stolovi, pregrade, pa čak i najmanja organizacijska pomagala, kao što su kuke i držači mogu dati vrijedan doprinos povećanju učinkovitosti u svakodnevnom radu i optimizirati radne postupke. Bilo u regalima za kombije ili na mobilnom radnom mjestu, originalni Sortimo pribor osigurava organizaciju i profesionalnu prisutnost na bilo kojem mjestu.

Električni pribor – Mobilno napajanje električnom energijom

 

 

Morate se osloniti na dobre performanse kao i na sigurnost, posebno s električnim napajanjem. Bilo da ste na cesti ili na gradilištu, ovisite o ispravnom opskrbi strujom i savršenom osvjetljenju vašeg radnog mjesta i prostora za utovar. Električni dodaci Sortimo nude široku paletu praktičnih proizvoda koji osiguravaju odgovarajuću rasvjetu i napajanje na gradilištu u bilo koje vrijeme. Inverteri, svjetla, reflektori, utičnice, sklopke i žičane žice savršenu su osnovu za ovaj zahtjev.

Električni pribor – Mobilno napajanje električnom energijom



Recite zbogom komadićima papira s bilješkama! Inteligentna organizacijska pomagala, kao što su Autoassistent i Office torba, jednostavno pretvaraju putnički prostor vašeg automobila ili gospodarskog vozila u mobilni ured. Ovdje se sustavno pohranjuju važni dokumenti koji su uvijek pri ruci. To znači da se vrijeme između sastanaka može produktivno iskoristiti za manje administrativne zadatke.